28 mai 2010

Am fost la Radio21




Azi am avut o zi super! de dimineata m-am trezit si fiind foarte aproape de casa am facut o mica excursie la sediul Radio 21 de ziua portilor deschise.Am urcat pana la etajul unu,si am fost invitat in studioul radio 21 de catre Roxana care ii multumesc foarte mult ca m-a suportat :)) si ca mi-a prezentat sediul si tot ce misca pe acolo.Iar in studio am facut cunostinta cu echipa Fabricii Demente:Orlando,Blaj si Bubanu,care sunt niste oameni foarte,foarte de treaba.Apoi am mers cu Roxana sa-mi prezinte studioul Vibe FM,locul in care este realizata in fiecare seara de luni pana vineri emisiunea Request 629 si mi-a facut poza cu platanele lui Andi si cu logo-ul Vibe FM :X,in momentul cand am atins CD Playerele si mixer-ul eram foarte emotionat :)),stiind ca multi Dj foarte talentati au mixat pe acele platane.Pe langa baietii de la 21 am facut cunostinta cu Christian Green,Camelia Chenciu si Dj Andi,care am auzit ca pregateste un nou single,si sincer m-au facut foarte curios.Am vazut cum se desfasoara emisiunea Fabrica Dementa,si chiar este foarte cool.Dupa "Fabrica dementa" am mai stat putin cu baietii de vorba,si au intrat intr-o mica sedinta.Dar n-am ramas singur pentru ca am facut cunostinta cu Shurubel aka Andrei Lacatus,care si lui ii multumesc pentru ca mi-a explicat cum sta treaba cu studioul cu softurile si toate cele.Si sincer din cate mi-a explicat nu este foarte greu,trebuie doar sa fi atent.Ne-am amuzat pe facebook,am ascultat melodii,ne-am dat cu parerea,am vizionat videoclipuri si dupa aceea eu am plecat deoarece aveam scoala la 12:00 si pe deasupra aveam si teza la geografie :)) (care a fost foarte ok,ma astept sa iau nota mare).Am avut o zi foarte tare! le multumesc foarte mult baietilor de la 21 pentru aceasta zi superba.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu