4 mai 2010

Single nou Voxis - Tell Me Everything


Sincer chiar ma intrebam ce se mai aude de baietii de la Voxis.Ei bine am aflat ca au lansat un nou single,ieri seara in emisiunea de seara Request 629 de pe Vibe FM.In sfarsit se mai lanseaza ceva si pe Vibe FM,de mult nu a mai avut loc o lansare.Cat despre single mi se pare ca suna ok,mult mai ok decat "Undeva".Iata ce zic baietii de la Voxis:

"Dupa To the Moon si Undeva, Voxis anunta cel de-al treilea single, Tell Me Everything. E vorba de o piesa pentru noptile de vara ce doreste sa…

Hey! sssst! Vino mai aproape! Sa nu ne auda nimeni.

Esti doar tu? Okey! Asculta… Vreau sa iti spun totul! Prima data cand am ascultat-o… am plans! Din suflet, fara nicio retinere, cu mult curaj si pana n-am mai avut aer! Si, intr-un mod ciudat… m-am simtit bine! I-am dat repeat! Am luat telefonul in mana si am sunat-o. Nu am putut sa-i spun decat: „Tell me everything! Everything you feel!” Am vorbit toata noaptea.

Esti doar tu? Okey! sssst. Piesa a fost compusa de George Hora intr-o noapte, inspirat fiind de viata reala a trupei. De momentele prin care trecea solistul, The Gremlin, intre concerte, telefon si Ea. Ascult din nou piesa. As putea sa iti spun multe despre Tell Me Everything si despre Voxis, dar le vei simti si tu! Ascult din nou piesa. E si a mea! Esti doar tu? Okey! Am auzit piesa pe Vibe la Request629. in premiera. I-am sunat pe baieti azi-noapte sa imi spuna ceva. Orice: „Stii ce e ciudat? Ciudata? Legatura dintre inima si voce! Ii stim vocea lui Gremlin atunci cand vorbeste. Pe piesa asta… are alta voce. Cred ca si pulsul e altul!”

Esti doar tu? Nu e okey! Ai vrea sa suni si sa-i spui „Tell me everything
”?
Mai jos puteti asculta noul single de la trupa Voxis - Tell Me Everything.
Auditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu