30 mai 2010

Despre licee

Perioada asta este foarte agitata pentru mine,pe deasupra faptului ca sunt absolvent de gimnaziu trebuie sa ma hotarasc si in ce liceu merg.Si din acest punct de vedere sunt foarte,foarte derutat,sunt putine licee care "imi fac cu ochiul" dar nu stiu pe care sa-l pun primul pe lista.Vreau un liceu bun,aproape de casa in care sa invat,nici pe rupte,dar nici slab sa fie.Media mea de admitere ar fi in jur de 9,15 ,o medie destul de bunicica pentru admiterea intr-un liceu bun.Eu m-am gandit la urmatoarele licee din Bucuresti

  • Colegiul National "I.L Caragiale"
  • Colegiul National "Ion Neculce"
  • Liceul Teoretic "Nicolae Iorga
  • Liceul Teoretic "C.A Rosetti"
  • Colegiul National "Iulia Hasdeu"
  • Colegiul National "Spiru Haret
Cam acestea sunt liceele care mi-au atras atentia,cu siguranta voi pune mai multe, dar mai spre sfarsit.Oricum este o lista foarte mare ce pot pune,cam vreo 255 de optiuni,asa ca nu-mi fac probleme.Daca se afla printre cititorii blogului Cos95 vreun elev din liceele mentionate mai sus,si poate sa-mi dea un sfat,il accept cu ce-a mai mare placere.Profil ? o sa pun mate-info primul,cu toate ca nu prea imi place matematica,adica imi place,dar geometria nu o suport,dar in schimb ma pasioneaza foarte mult informatica,nu informatica in general gen hardware si software ci programarile.pe de-o parte sunt foarte bun la literatura,am luat 9,70 la Evaluarea Nationala de la limba romana,iar 8,30 la matematica.Pe viitor ? m-am gandit foarte mult la viitor,si vreau sa fac radio,sa fiu prezentator radio,dj,cum o fi.Nu ma pasioneaza cluburile, cand vad unii indivizi cand consuma droguri si bautura in exces sincer as pleca de acolo cu 100 la ora, sa vin ca Dj intr-un club mi s-ar parea genial.Sa ma simt bine la pupitrul meu, acolo cine vrea se distreaza, cine vrea se relaxeaza.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu