29 mai 2010

Suntem pe podium la Eurovision!

Aseara dupa cum bine stiti,a fost finala Eurovision din acest an.Am urmarit atent piesele,si unele tari chiar m-au surprins cu asa melodii slabe.Anul acesta Romania a luat locul 3 cu melodia Playing with Fire interpretata de Paula Seling si Ovi.Si sincer din cate am auzit si din cate am vazut,mi s-a parut ce-a mai buna melodie din concurs.Cat despre celelalte tari de pe podium,Germania si Turcia,nu au fost cine stie ce,mai ales tipa aceea Lena care a castigat primul loc cu melodia Satelit.Sincer ?! mi s-a parut jalnic,mai ales interpretarea.Dar trebuie sa fim optimisti si sa ne gandim ca in viitor vom castiga si noi Eurovisionul,pentru ca noi facem ce-a mai buna muzica din Europa!Oricum este foarte bun locul pe care l-am obtinut,sincer eu nu ma asteptam sa luam locul 3,ma asteptam de la locul 6 in sus.Inca o data felicitari Romania pentru prestatia de la Eurovision,pentru interpretare si pentru o melodie foarte ok.
Auditie placuta !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu