4 mai 2010

Cos95 is back in business

Gata ! de astazi ma consider scapat de toate grijile,ma rog,aproape de toate.Azi am sustinut evaluarea nationala la limba romana,mi s-a parut foarte in regula,ma asteptam la ceva mai dificil.Evaluarea la matematica o voi da saptamana viitoare si ma astept la ceva mult mai in regula.

Stiu ca am cam facut-o lata saptamanile acestea,de aceea nici nu mi-am mai verificat contul de la google analytics,dar cu siguranta traficul a scazut foarte mult,dar de maine voi revenii la normal,adica veti putea asculta in continuare melodiile cele mai hot,viziona cele mai tari videoclipuri si afla cele mai noi informatii.Si m-am gandit de curand sa schimb si aspectul blogului,banner-ul,logo-ul si altele.

In final voiam sa va zic ca de saptamana viitoare incepand cu ziua de miercuri voi mixa in fiecare seara timp de o saptamana un dj set de o ora pe care il puteti asculta aici.Cu multe trackuri atat vechi cat si noi.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu