10 mai 2010

Hitul saptamanii:Sistem - People are people

"Peolple are people" este cel mai recent single de la trupa Sistem,lansat de curand.Defapt single-ul este un remake al piesei "people are people" de la celebra trupa britanica "Depeche Mode".
Iata ce au declarat cei de la Sistem:
"Show-ul este ceea ce defineste in primul rand trupa SISTEM, muzica este un suport care ne ajuta sa ne desfasuram. Ne straduim de multi ani de zile sa ne prezentam in fata publicului cu muzica originala dar am inteles in final ca atu-ul nostru principal este faptul ca stim sa facem spectacol, iar oamenii pentru asta ne apreciaza. Pana acum stateam ca pe ace, intrebandu-ne de fiecare data daca piesa pe care o lansam va ajunge hit sau nu. Acum ne-am gandit sa incepem invers – se ia un hit…happy. De ce “People are people”? Mi-a fost sugerat de unul dintre prietenii mei de pe Facebook. Ne-a suras ideea si am trecut la treaba. Se legau foarte multe lucruri: noi am cantat in deschidere la Depeche Mode, in plus ne regasim intrucatva in mesajul piesei – si noi am fost contestati de multe ori pur si simplu pentru ca am ales sa ne exprimam mai neobisnuit. Am dat piesa in lucru iar rezultatul ne-a placut foarte tare, asa ca am decis sa fie urmatorul nostru single."
Mai jos puteti asculta hitul saptamanii
Auditie placuta!

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu