1 februarie 2010

Akon ft. Keri Hilson - Oh Africa VIDEOCLIP















Zilele trecute Akon impreuna cu Keri Hilson au lansat videoclipul piesei "Oh Africa" piesa lansata saptamana trecuta.In videoclip apar fotbalistii Fernando Torres si Didier Drogba,si din cate am inteles in videoclip mai apare si Lys,care a cantat cu Akon vara aceasta,castigatoare a unui concurs organizat de Radio21,dar aceasta informatie nu este sigura.Piesa aceasta este realizata pentru copii defavorizati,eu prima cand am vizionat videoclipul am crezut ca aceasta piesa este realizata pentru campionatul mondial de fotbal de anul acesta.Imi place foarte mult videoclipul,este un videoclip plin de culoare,viata si fericire,dar single-ul mai putin.Mai jos puteti viziona noul videoclip de la Akon si Keri Hilson - Oh Africa
Vizionare placuta!
Update:E confirmat,in videoclip apare si Lys

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu