11 februarie 2010

Album David Deejay ft. Dony - Popcorn

Azi,David Deejay impreuna cu Dony au lansat albumul lor de debut numit PopCorn.Albumul s-a lansat impreuna cu Gazeta Sporturilor,de asemenea destul de multi artisti si-au lansat albumele cu Gazeta Sporturilor.Cu toate ca azi a fost o vreme groaznica,mai ales in Bucuresti,o mare balta,cu toate acestea am putut achizitiona si eu albumul.Iar dupa parerea mea,cover-ul arata oarecum interesant,putin vintage,cat despre track-uri pot spune ca sunt oarecum ok,adica pe album sunt adagugate single-urile "Sexy Thing";"Nasty Dream";"So Bizzare" si "Temptation"+extensiile,si cateva piese mai "necunoscute" ale artistilor.Piesa mea preferata de pe album este "So High"suna foarte bine.Dar din pacate nu pot sa va prezint melodiile deoarece am auzit ca este impotriva legii,asa ca o sa va prezint o melodie de pe trilulilu,adica "So High" in varianta live.
Auditie placuta!

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu