9 februarie 2010

Tocadisco & Nadia Ali - Better Run (Wippenberg Remix)


Ieri am ascultat la Request629 o melodie super,este vorba despre "Better Run" o piesa destul de noua de la Tocadisco in colaborare cu Nadia Ali.Despre piesa pot spune ca are un sound incredibil,si vocea Nadiei suna minunat,imi place foarte mult.Piesa face parte din albumul lui Tocadisco lansat in luna septembrie a anului trecut,Toca 128.0 FM,si cuprinde si alte piese mai marfa,si alte colaborari cu Nadia Ali."Better Run" beneficiaza si de un remix de la Wippenberg,un remix foarte bine realizat,pot spune ca imi place mai mult decat varianta originala.Cat despre Tocadisco si Nadia Ali,de Tocadisco am auzit de el abia anul trecut,ba chiar i-am folosit un track pentru un mix, am folosit piesa"Morumbi",iar de Nadia Ali am auzit multe,despre noul album si single-urile de mare succes.Mai jos puteti asculta piesa "Better Run" de la producatorul german Tocadisco in colaborare cu Nadia Ali,varianta Wippenberg Remix
Enjoy!!

Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu