18 februarie 2010

Un nou site de muzica


Azi am descoperit pe net. o noua platforma de unde puteti descarca in mod legal melodii,albume etc.M-am documentat despre aceasta noua platforma si am aflat ca este realizata de MB Dragan in colaborare cu casa de discuri Roton.Site-ul se numeste MusicNonStop,l-am explorat,am vazut ce e de capul lui si pot spune ca este foarte bine realizat,poti descarca muzica foarte usor la un pret accesibil,si in plus e o placere sa descarci muzica de pe el,are un design super,grafica placuta,un site de nota 10!.Iata ce au declarat cei de la MB Dragan pe blogul lor:

" Sa nu oprim muzica », dar haideti sa o ascultam legal! De la premisa asta am plecat atunci cand am inceput colaborarea noastra cu binecunoscuta casa de muzica Roton. Astfel la platforma musicnonstop.ro, in traducere libera “magazin de muzica online”, te poti conecta folosind computerul sau telefonul mobil si, in consecinta, descarci, intr-o maniera legala, melodii in format mp3 sau tonuri de apel.

Insa dezvoltarea site-ului nu se va opri aici, acesta fiind doar un prim pas dintr-o strategie bine definita de ambele parti.

In ceea ce priveste partea de web development a site-ului, Kolea si Ovidiu s-au ocupat de sistemul de utilizatori (login, sign-up, lost password, etc), de functiile din back-end (sincronizari, generare preview-uri, etc) si au implementat sistemul de plata cu cardul, urmand ca cel prin sms sa fie si el gata in perioada urmatoare.

Asa cum v-am obisnuit, design-ul viu si funky poarta semnatura lui Alex. Este un site user-friendly, simplu si usor de folosit, orientat pe continut.

Va pregatim multe surprize, asa cum am mentionat si mai sus, aceasta fiind doar o prima faza. De aceea va invit sa accesati www.musicnonstop.ro si sa ascultati muzica legal!"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu