28 februarie 2010

Recapitulare luna februarie

Luna februarie a fost o luna destul de interesantă în materie de muzica,dar si pentru mine.Sa o luam cu inceputul,in prima zi a lunii v-am prezentat noul single de la Smiley si Cheloo(Parazitii), numit "Plec pe Marte" care acum este mare hit,a aparut si videoclipul de curand si v-am prezentat cat de popular a ajuns contul de youtube al celor de la HaHaHa Production.Apoi v-am prezentat un videoclip foarte bine realizat,unul foarte viu colorat foarte vesel,este vorba despre videoclipul piesei "Oh Africa" de la Akon & Kerri Hilson,in el apare si Lys,ce-a care a castigat acel concurs organizat vara trecuta de catre Pepsi si Radio21,ne putem mandrii,nu?.Iar cei de la Deepside Deejays ne-au surprins cu o noua piesa din proiectul "God Bless House Music" de data aceasta fiind o colaborare cu Matteo si Amsterdam Avenue.Surprizele nu se termina aici,trupa Montuga,lanseaza si ei un nou single care suna bine.Apoi aflam o veste soc! Anya paraseste trupa Hi-Q si isi continua cariera muzicala alaturi de Jay Ko,toate detaliile le gasiti pe blog.Tot luna aceasta,David Deejay si Donny si-au lansat noul album impreuna cu Gazeta Sporturilor si vi l-am prezentat.Cat despre echipa Vibe FM,Christian Green a lansat impreuna cu Tom Boxer un nou remix la piesa "Never Love" de la Russian Girl.Si un eveniment special a fost atunci cand am implinit un an de cand scriu pe blog.Apoi a urmat "Valentine's Day" si mi-am spus parerea despre acest eveniment.Dupa,multi alti artisti au venit cu noutati.Iar in ultima saptamana am fost foarte,foarte ocupat cu scoala de aceea nu prea am mai scris.Maine incepe o noua zi,o noua luna,un nou sezon,abia astept sa vad ce noutati vor mai aparea,dar pana atunci va doresc sa aveti o primavara cat mai frumoasa!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu