13 februarie 2010

La multi ani Cos95 - 1 an de blog -

Azi blogul Cos95 implineste un an de existenta,un an de cand scriu pe el,un an plin de evenimente,muzica si informatii.Parca ieri am "scris" primul articol adica tracklist-ul emisiunii Request 629 de pe 13 februarie 2009.Cum am mai spus si in retrospectiva de la sfarsitul anului 2009,la inceput nici nu stiam despre ce sa scriu,despre viata mea de zi cu zi,sau sa poztez tracklist-urile emisiunulor de profil clubbing.Asa ca m-am gandit sa scriu despre ce e mai frumos,adica muzica,timp de un an v-am prezentat numai melodii bune,unele care au devenit hituri,v-am prezentat diferite informatii si videoclipuri,si multe evenimente ce au avut loc pe parcursul anului,in fiecare sambata v-am prezentat 20 Vibe's Chart,clasamentul celor mai hot 20 de piese ale saptamanii de la Vibe FM,am mixat dj set-uri pentru voi si le-ati putut asculta/downloada de pe blog.Tot acum ceva timp v-am prezentat si planurile mele pe anul acesta,adica achizitionarea unui aparat foto performant pentru a participa la evenimente si a va prezenta pozele realizate.De a realiza cateva parteneriate cu site-urile/blogurile de muzica din Romania,interviuri si asa mai departe.Iar de curand mi-am pus in cap sa achizitionez un echipament de dj,asta pentru ca ma pasioneaza foarte mult "meseria asta" dar nu prea vreau sa fac cariera din asta,l-as lua mai mult ca pe un hobby,desigur si blogul acesta e un hobby.La inceput blogul avea un aspect oarecum nasol,nu stiam cum sa lucrez prin Html si alte chestii,asa ca pe parcursul anului am invatat,am aflat tot ce era de aflat,si am ajuns la un rezultat bun,acum aspectul blogului este unul placut,ba chiar am si un logo propriu.La realizarea acestui blog nu am colaborat cu nimeni,sa-mi dea vre-un sfat sau ceva,doar pe la sfarsitul lunii iulie am colaborat cu Anuca,nu avea experienta de blogger,dar scria foarte bine si folosea termeni adecvati ,aceasta colaborare nu a durat prea mult,Anuca fiind o colega de clasa foarte buna la literatura.Tot inacest an as dorii sa achizitionez un domeniu ".com",cel tarziu prin luna iunie,si probabil ca voi face o afacere si cu google Adsens.Cam asta a fost toata povestea,mai pe scurt a blogului meu,va recomand sa cititi si articolele urmatoare:

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu