30 decembrie 2009

Retrospectiva Cos95 - 2009

Acest an a fost unul foarte bun pentru mine,inca din luna februarie de cand am scris primul articol adica "tracklist-ul emisiunii Request 629",voiam sa am succes de la inceput,ce m-a impins la crearea acestui blog?,nu stiam mai nimic despre bloguri,m-am documentat,si am inceput sa pun cateva articole,in primele 2 luni activitatea mea era foarte scazuta,puneam tot felul de artciole,mai putin interesante,dar din luna aprilie m-am pus bine pe treaba,cu toate ca nu aveam o exprimare adecvata,articol dupa articol,capatam experienta,parca aveam din ce in ce o exprimare mai adecvata,in luna aprilie m-am hotarat despre ce sa scriu,adica muzica,informatii si evenimente,atat mondene,cat si unele la modul general.In luna aprilie am fost printre primele bloguri care a scris despre noul single al lui Connect-R - Burning Love,oricum am lucrat oarecum intens in luna aprilie.Luna mai a fost la fel de buna,aveam trafic,bunicel,pentru inceput,am avut intre 90-100 de vizitatori in luna mai,scriam despre top 20 Vibe Fm,clasamentul celor mai tari piese din acea saptamana de la Vibe FM,am scris despre majoritatea single-urilor din playlist-ul din acea luna de la Vibe Fm,videoclipuri,tezele cu subiecte unice,melodii bune si evenimente mondene,luna mai trecea,traficul crestea,venea luna iunie,in luna iunie am cam lenevit,am scris doar 23 de articole,traficul a scazut,dar m-am pus din nou pe treaba din luna iulie,am scris despre piesa tribut adusa marelui artist Michael Jackson,de la multi artisti romani care l-au pretuit si au fost indurerati de pierderea lui,si am mai scris despre un nou hit,single-ul de debut al Dj-ului de la Vibe Fm,Liviu Hodor,si Tara,un nume nou pe scena muzicii din Romania,de asemenea am scris despre mai multe evenimente si in luna iulie mai toti artistii lansau videoclipuri,tot in luna iulie,s-a oferit sa ma ajute Anuca aka Ana Ciocanel,una dintre colegele mele de la scoala foarte buna la literatura,compuneri si avea un mod foarte adecvat de exprimare,olimpica la olimpiada de limba si literatura romana,eram mandru de ea,scria articole interesante,mi-a adus mai multi vizitatori pe blog,in momentul acela aveam cam vreo 200-300 de vizitatori pe zi,dar colaborarea noasta nu a durat foarte mult,luna iulie a trecut,venea luna august,in august am hotarat sa iau o mica vacanta,am scris doar 10 articole,traficul era cam acelasi,doar ca atunci avusesem mare noroc pentru ca atunci aparuse noul single al Innei,"Amazing",si am fost printre primele bloguri care au scris despre noul el,imi era dor sa scriu pe blog,august se termina,prima zi din toamna,am scris despre un articol care sunt foarte mandru de el,este vorba despre "Hiturile verii 2009",care m-a propulsat destul de mult din punct de vedere al traficului,tot in luna septembrie am hotarat sa scriu despre "Dance/Electro Chart" de la 1Music Channel,Dance/Electro Chart este o emisiune prezentata de echipa Request 629 Dj Andi si Liviu Hodor in fiecare marti si vineri seara de la ora 22:00.Emisiunea Dance Chart cuprinde 10 videoclipuri dance si Electro Chart 10 videoclipuri house,doar ca Electro Chart a disparut,si a ramas doar Dance Chart.Liviu Hodor & Dj Andi au avut in fiecare editie invitati speciali,mai spre sfarsitul lunii a aparut si proiectul God Bless House Music de la Deepside Deejays,doar ca au intaziat putin.In luna Octombrie,a fost mai "banala" ca sa-i spun asa,adica nu s-a intamplat nimic deosebit,eu inca scriam despre evenimente,muzica,informatii si topurile de la Vibe Fm,ceva interesant a fost faptul ca a aparut videoclipul la piesa baietilor de la Radio Killer - Voila.Luna noiembrie a fost luna melodiilor noi si bune,atunci a aparut melodia + videoclipul "Around the World" de la Deepside Deejays in colaborare cu Grasu' XXL & Alex.
Iar luna decembrie,a fost luna in care am scris cele mai multe articole,multe informatii,multe piese,iar maine voi scrie articolul "Top 100 Vibe fm" din anul 2009,in momentul actual am intre 400-500 de vizitatori/zi
Ce planuri am pentru 2010?pai in primul rand sa scriu mai multe articole sa particip la evenimente mondene,sa achizitionez un aparat foto performant,vreau sa iau interviuri artistilor sa particip la concerte si multe altele si sa fotografiez.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu