15 decembrie 2009

O melodie buna:R.I.O - After the love


Azi dimineata,m-am uitat in rubrica "Top 20 VIBE FM",si am ascultat cateva piese,care mi s-au parut foarte bune,una dintre ele a fost "R.I.O - After the love",ce imi pare rau e ca nu am promovat aceasta piesa vara asta,mi-a placut foarte mult,suna foarte bine,acel sound de "summer",cu toate ca afara e "winter",si ce mai winter :)),azi,ca sa va incalziti va prezint o piesa foarte buna,este vorba despre R.I.O - After the love,piesa a stat doar 4 saptamani in 20 Vibe's Chart,eu il consider un hit,defapt toate piesele de la R.I.O mi-au placut foarte mult,si "Shine on" si "When the sun comes down",R.I.O s-a facut cunoscut cu hitul When the sun comes down,piesa After the love beneficiaza si de un videoclip,care este destul de interesant,mai jos puteti asculta single-ul After the love de la R.I.O.
Auditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu