29 decembrie 2009

Hiturile anului 2009

In acest articol voi vorbii despre hiturile anului 2009,nu de la Vibe Fm,si nici prea multa muzica house,asa in general.Va mai amintiti cand am scris "Hiturile verii" ?ei bine acest articol v-a fi la fel doar ca voi vorbii despre multe multe hituri fiecare in parte.
1."Puya ft. George Hora - Undeva in Balkani" conform Radio21 se afla pe primul loc in topul celor mai bune piese din 2009,a fost hit,trebuie sa recunosc ca mi-a placut si mie putin,acel sound grozav,realizat de George Hora,cum i se mai spune "Timbaland al Romaniei"
2.Edward Maya ft. Vika Jigulina - "Stereo Love",un single uimitor,cu o voce incredibila,nu am cuvinte pentru a descrie acest single,dupa colaborarile cu trupa Akcent,Edward Maya debuteaza in cariera muzicala cu single-ul "Stereo Love" realizat cu ajutorul Dj-itei de la Vibe Fm,Vika Jigulina,care s-a lansat la sfarsitul lunii februarie,si a fost hit primavara si vara asta,un single foarte bun care nu te saturi sa-l asculti,iar Edward Maya,dupa mine este unul dintre cei mai mari artisti in momentul actual,a reusit sa adauge un nou sound pe scena clubbing-ului,acel sunet special de acordeon
3.Connect-R - "Burning Love",dupa colaborarile cu Dj Sava,Connect-R lanseaza "Burning Love",un single foarte reusit,de asemenea si videoclipul a fost foarte bine realizat,asteptam anul viitor sa vedem ce ne pregateste
4.Akcent - "That's My Name",acest single a insemnat foarte mult pentru mine si am sa va spun si de ce,pentru ca s-a lansat intr-o perioada oarecum trista,acest single m-a facut sa ma simt foarte bine,acel sound minunat de acordeon,despre videoclip nu pot sa zic ca mi-a placut foarte mult.
5.David Deejay ft. Ella Rose - I Can Feel,dupa hiturile Nasty Dream si Sexy Thing,cel care a inventat stilul Popcorn acel stil care il auzi in fiecare zi la Vibe Fm si care sa fim sinceri ne-am plictisit rau de el,David Deejay,revine cu un nou stil,un hit care mai rar se gaseste,dupa parerea mea,single-ul "I Can Feel"a stat timp de 13 saptamani pe primul loc in 20 Vibe's Chart,pur si simplu parca ar fi inghetat acolo,nu am cuvinte sa-mi exprim parerea despre acest single,foarte reusit,abia astept anul viitor urmatorul single de acest gen,de aceea va avea un loc special in clasamentul meu,pe care o sa-l mixez maine ce va cuprinde cele mai hot piese de anul acesta de la Vibe Fm,"Top 20 Cos95"
6.Black Eyed Peas - "Bom Bom Pow",intradevar,le-a mers foarte bine anul acesta trupei Black Eyed Peas,dupa ce au lansat un album de succes "The end",si dupa o melodie care a fost hit,si care mi-a placut si mie,merita clasata in lista hiturilor
7.Neylini - Muleina(Dj Andi Remix),cum ziceau si baietii de la Request 629,aceast remix a devenit varianta originala,un mega-hit,vara aceasta a fost difuzata foarte mult,atat la posturile de radio cat si la Tv,de asemenea si videoclipul este foarte interesant,un hit de nota 10.
8.Hi-Q - "Lose you",trupa aceasta a facut parte din copilaria mea,mi-au placut foarte mult toate single-urile lor,"Lose you" a fost hit atat in tara cat si in afara ei,o varianta foarte cunoscuta a fost si remixul realizat de Ankhen,un Dj talentat care se bazeaza pe Trance,a stat cateva saptamani in 20 Vibe's Chart.
9.Radio Killer - "Voila",acest single s-a lansat la inceputul lunii septembrie la Radio21,prima data cand am auzit-o nu mi-a placut absolut deloc,il consideram un esec total,vocea aceea subtire foarte enervanta,dar cu saptamanile,ascultandu-l de mai multe ori,a inceput sa-mi placa,mai ales ritmul,din cate am aflat,de piesa sunt responsabili Smiley si 2 baieti de la Radio21,si totusi ?,ce atata mister?
10.Vali Barbulescu ft. Damon - "Inside of you",este genul de single in care nu te mai saturi sa il asculti,l-am ascultat de peste 1000 de ori pana acum,si imi place la fel de mult,unul dintre hiturile anului 2009,asta justifica faptul de ce este Vali Barbulescu unul dintre cei mai buni Dj din tara,si un bun fotograf de asemenea.
As putea continua cu hiturile anului pana dupa anul nou asa ca fara alte comentarii mai jos puteti observa o lista cu toate single-urile de anul acesta care au fost hituri de succes.
Lista cu hiturile anului 2009:
Deepcentral - Rusian Girl
Play & Win - Only
Inna - Amazing
Tom Boxer feat. Mike Diamond - Dancing
David Deejay ft. Donny - So bizzare
Dj Layla & Alissa - “Single lady”
Voxis & Dj Andi - “To the moon”
Tom Boxer & Mike Diamondz - “Dancing”
Sahara - “Tyalee”
Puya feat George Hora & Kamelia - “Change”
Roller Sis - “Se Thelo”
Dan Balan - “Chica Bomb”
Crazy Win - “Beautiful Lover”
Morandi - “Colors”

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu