7 decembrie 2009

Despre Cos95 - Dj Cos

Anul acesta am invatat sa mixez,m-a pasionat atat de tare muzica electronica in cat am ajuns sa mixez,sa compun si sa creez.Primul meu contact cu muzica a fost la varsta de doi ani cand am primit cadou un casetofon(pe care il mai am si acum),si dupa spusele alor mei,eram foarte pasionat de cutia ce scotea muzica.Inainte nu prea imi placea muzica electronica,mi se parea foarte dezordonata si foarte urata,dar in vara anului 2008,cand a luat nastere postul de radio Vibe Fm,am descoperit cateva piese respectiv 2,care pot spune ca mi-au schimbat viata,este vorba despre Emil Lasaria - Balada,si Tristan Garner - Caribe,astea raman pentru mine "The legend".Balada clasandu-se pe locul 4 in 100 Vibe's Chart din 2008 si Caribe pe primul loc.Dupa au urmat mai multe piese care mi-au placut,m-am dat pe dance era vremea lui David Deejay,Morris,Inna,Akcent si asa mai departe.Eu ma gandeam la acest blog inca din luna Decembrie a anului trecut,eu l-am lansat in luna februarie,iar primul articol a fost tracklist-ul emisiunii Request 629 de pe 13 februarie 2009,nu stiam ce sa fac,nu stiam despre ce sa scriu,scriam tot felul de tampenii,pana in luna aprilie cand m-am pus bine pe treaba,atunci m-am hotarat sa scriu despre muzica,informatii generale si evenimente cat de cat importante.Topurile de la Vibe Fm,muzica de la Vibe fm si nu numai de acolo,imi placea foarte mult postul,inca imi place,imi place ceea ce fac,e o mare placere sa scriu pe blog si sa gasesc mai multe informatii,as vrea sa ajut lumea si in acelasi timp sa ma ajut pe mine acumuland informatii,m-am gandit sa fac o afacere cu google adsense dar mai astept,pentru ca eu nu o fac pentru bani,o fac din placere,si cu toate ca blogul Cos95 nu este prea cunoscut,o sa muncesc atat de mult incat o sa-l aduc printre cele mai citite bloguri din Romania,totul tine de vointa,anul acesta am participat la un eveniment foarte tare,este vorba despre Liberty Parade,o experienta inedita.Pe viitor as vrea sa achizitionez un aparat de fotografiat performant si sa particip la evenimente,sa iau interviuri marilor artisti din Romania,sa fotografiez si sa urc pe blog tot ce am facut,sa fac live blogging-uri,si sa scriu mai multe articole pe zi,eu va multumesc tuturor cititorilor blogului meu si sper sa facem impreuna cunoscut blogul Cos95.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu