1 decembrie 2009

Au aparut modelele de subiecte de la Evaluarea Nationala din 2010

Azi ma plimb pe net,si dau peste site-ul Edu.ro,acolo vad ca au fost publicate modelele de subiecte de la evaluarea nationala din 2010,aceste modele ne arata cum vor fi examinati elevii de clasa a 8-a (asta ma include si pe mine)pentru intrarea la liceu,dupa ce s-a zvonit ca vom da o testare gen pisa,care mi s-a parut o idee extrem de aberanta,si o testare destul de proasta,iata ca cei de la minister vin cu o veste oarecum buna.

Din punctul meu de vedere aceste evaluari mi se par destul de convenabile,mai ales la romana care mi se pare destul de usor iar la matematica e putin mai dificil,dar nu imi fac probleme.In fine,tot o idee foarte proasta mi s-a parut eliminarea tezelor cu subiect unic,deoarece generatia noastra a inceput cu teza cu subiect unic,trebuia sa termine cu teza cu subiect unic,iar in momentul actual dam si teze normale la romana,matematica,geografie/istorie in ambele semestre iar la inceputul lunii mai din anul 2010 vom da cele 2 probe de evaluarea nationala la romana si matematica.

Mai jos am pus un link de download a modelelor evaluarii nationale pentru a vedea modelul testarii pe care o vor sustine elevii de clasa a 8-a in luna mai din 2010.

Subiect+barem:Limba si literatura romana Download
Subiect+barem:Matematica Download

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu