27 decembrie 2009

Top 20 Cos95 - 2009

Peste cateva zile voi mixa un set de 2 ore,ce cuprinde 20 de melodii,cele mai bune melodii difuzate la Vibe Fm in acest an(din punctul meu de vedere),trebuie sa mentionez faptul ca voi prezenta melodiile care mi-au placut cel mai mult in aceste 2 ore.Este adevarat,anul acesta a fost unul plin de hit-uri,single-uri care au avut mare succes,atat in tara cat si in afara ei.Majoritatea melodiilor de la Vibe Fm vi le-am prezentat pe blog anul acesta,de la Connect-R cu "Burning love",Neylini cu "Muleina" pana la ultimul single al lui David Deejay ft Donny "Temptation".Azi v-am pregatit o melodie foarte buna care a fost mare hit anul acesta,este vorba despre single-ul "That's My Name" de la Akcent,cum am mai spus un single foarte bun,se pare ca in momentul actual baietii de la Akcent se bucura de un mare succes si cu piesa "How Deep is your Love",care se afla pe primul loc in 20 Vibe's Chart(in editia de saptamana aceasta,ultima editie de 20 Vibe's Chart de anul acesta).Mai jos puteti asculta piesa de la Akcent "That's my name"(setul il voi urca pe blog,mai precis voi pune un link de download)

Akcent - That's My Name (Original Mix)
Asculta mai multe audio MuzicaAuditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu