17 decembrie 2009

Cossesion by Cos95

Cossesion este un nou concept pe care vreau sa-l realizez anul viitor,un plan ca sa zic asa.O sa va prezint mai multe detalii in curand,Anul acesta am invatat sa mixez,m-a pasionat atat de tare muzica electronica in cat am ajuns sa mixez,sa compun si sa creez.Primul meu contact cu muzica a fost la varsta de doi ani cand am primit cadou un casetofon(pe care il mai am si acum),si dupa spusele alor mei,eram foarte pasionat de cutia ce scotea muzica.Inainte nu prea imi placea muzica electronica,mi se parea foarte dezordonata si foarte urata,dar in vara anului 2008,cand a luat nastere postul de radio Vibe Fm,am descoperit cateva piese respectiv 2,care pot spune ca mi-au schimbat viata,este vorba despre Emil Lasaria - Balada,si Tristan Garner - Caribe,acestea raman pentru mine "The legend".Balada clasandu-se pe locul 4 in 100 Vibe's Chart din 2008 si Caribe pe primul loc.Dupa au urmat mai multe piese care mi-au placut,m-am dat pe dance era vremea lui David Deejay,Morris,Inna,Akcent si asa mai departe.Motivul pentru care mi-a placut sa mixez? dragostea pentru muzica electronica.Un mare impuls am avut la sfarsitul lunii martie respectiv aprilie cand se desfasura concursul de mix-uri de la Vibe Fm,m-a atras foarte mult,tin minte ca incercam mai mereu sa creez un mix destul de reusit,si acum mai am primele mele mix-uri care pur si simplu erau praf,ce sa zic,dar m-am pus pe treaba,am exersat,am mixat in fiecare zi si acum zic eu ca mixez destul de bine,oarecum.mai jos puteti asculta un mix realizat de mine,un mini mix mai bine zis,cred ca o sa va dati seama despre ce este vorba.
Enjoy!

Dj Coss - Cosesion
Asculta mai multe audio Muzica

1 comentarii:

elbandito spunea...

cat aveai de gand sa-l faci de mare ? .. bine ca n-ai ajuns la 30 min ca adormeam

Trimiteți un comentariu