28 decembrie 2009

Un film bun:2012


Saptamanile trecute am vazut un film destul de bun,este vorba despre 2012,si simteam nevoia sa-mi exprim parerea undeva,presupun ca multi l-ati vazut,cu niste efecte extraordinare,si cu o poveste destul de captivanta,a reusit sa sparga topurile.Filmul 2012 vi l-am recomandat vara aceasta,cu toate ca s-a lansat mai tarziu,trailer-ul m-a uimit foarte mult,apropo de prezicerea Mayasilor,i-am auzit pe multi care au spus ca ei cred in acest eveniment dezastruos,si ca lumea ar disparea in 2012.Eu unul nu cred asa ceva,adica nu prea cred in aceasta posibilitate,pentru ca acel calandar Mayas indica terminarea timpului nu sfarsitul lumii,aseara am vazut un documentar foarte interesant,in care prezenta un arheolog care studia niste roci din poli diferiti,incerca sa dovedeasca daca este posibila o schimbare a pololilor dar din fericire nu este posibila in 2012,doar peste cateva milioane de ani.
Asadar nu trebuie sa ne panicam din toate prostiile auzite,trebuie sa ne traim viata oricat ar fi de grea.
Povestea filmului:

Un scriitor de romane SF află ceea ce guvernul Statelor Unite ştie de câţiva ani de zile: că scoarţa terestră va fi distrusă din cauza unor colosale explozii solare, lucru prevestit de calendarul mayaş, care considera că lumea se va sfârşi în anul 2012. Pentru scriitor şi familia lui începe o cursă pe viaţă şi pe moarte pentru a ajunge pe una din navele construite de guvern, singura şansă de supravieţuire într-o lume în pragul colapsului.

Mai jos puteti viziona trailer-ul filmului,vi-l recomand

Vizionare placuta!




0 comentarii:

Trimiteți un comentariu