2 decembrie 2009

Anda Adam - Love on you


Acum cateva zile a avut premiera pe Divercity Cafe noul single de la Anda Adam,Love on you,este o melodie de club,mai diferita,are niste elemente mai diferite,de exemplu acele tobe care se aud pe fundal,ce nu-mi place e ca la inceput e un sunet destul de urat si dupa boom vin tobele,e destul de dezordonata piesa,nu prea imi place,parerea mea, cu toate ca am citit multe comentarii de pe alte bloguri,si din cate am vazut,fanilor le place noua piesa a ei.Love on you este a 2-a piesa de club a Andei,dupa hitul "sufletul meu" lansat la inceputul anului 2009,care trebuie sa recunosc ca mi-a placut destul de mult,de pe vremea cand popcorn-u era in floare,acum e asa mai pe sfarsite,probabil ca peste cateva zile se va lansa si la Request.Mai jos puteti asculta noul single de la Anda Adam - Love on you,ce parere aveti ?
Enjoy!

Anda Adam - Love on You
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu