6 decembrie 2009

O melodie buna :Aven - All i want (Ferry Corsten Remix)


Cum v-am spus si saptamana trecuta,incerc sa va prezint cat mai des,cate o melodie buna,trance.Azi va prezint o melodie superba cu un vocal excelent de la Aven,sincer nu stiu prea multe despre melodie,abia ieri am descoperit-o,am dat un search pe Youtube cu "vocal trance".Din cate am aflat piesa este,destul de veche,dar foarte buna,eu am ascultat-o de cel putin 20 de ori pana acum,excelent,si cu siguranta o sa va placa si voua.Ferry Corsten este unul dintre Dj-i care a mixat la "Liberty Parade"anul acesta,si se claseaza pe locul 7 in Top 100 Dj Mag 2009,a coborat doar o pozitie,anul trecut aflanduse pe locul 6.mai jos puteti asculta melodia de la Aven - All i want varianta Ferry Corsten Remix.
Auditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu