24 decembrie 2009

Craciun fericit !


Este ajunul Craciunului,stau ascult cateva colinde pe youtube,si beau o cana de vin fiert cu scortisioara,Mmmmm.Cum v-am spus saptamana trecuta,voi lipsii o saptamana de acasa,pentru ca o sa petrec sarbatorile de iarna,mai bine zis doar Craciunul la bunici impreuna cu familia.Ma simt foarte bine aici,se simte atmosfera de sarbatoare,caldura sufleteasca,si nu putea lipsii elementul care da magiei Craciunului,zapada,pur si simplu este o atmosfera magica.Azi dimineata am facut un om de zapada urias,o sa-i fac maine o poza si o sa-l pun pe blog.Ce mi-am dorit eu de Craciun?Sa fiu sanatos,si sa ma impac cu toti fata de care am gresit.In final vreau sa va urez tuturor un Craciun fericit! si Sarbatori fericite alaturi de cei dragi.Mai jos puteti asculta o colinda buna romaneasca de la marele artist Stefan Hrusca,este vorba despre "Florile dalbe"
Craciun fericit tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu