28 decembrie 2009

Liberty Parade 2009 VIDEOCLIP


Azi dimineata stateam si ma gandeam la.........Liberty Parade :X,cel mai tare eveniment Dance al anului.Anul acesta am fost prezent,si am ramas placut impresionat de atmosfera,de muzica si asa mai departe.Am intrat pe site-ul oficial Liberty Parade si acolo am vazut ca au aparut 2 filmulete,in primul filmulet este prezentat modul de organizare a evenimentului,si lumea care se indreapta pe ritmul de muzica electronica mixata de Dj-ii rezidenti Vibe FM catre "Liberty Parade Arena",situata intre plajele dintre Venus si Saturn,costume care mai de care mai transite,in al doilea filmulet se lasa seara,oamenii ajunsi la Liberty Parade Arena,incep sa danseze,la pupitru este Lucian Barbulescu,face incalzirea,apoi urmeaza echipa Request 629 formata din Dj Andi & Liviu Hodor,cu niste track-uri foarte tari,Dj Andi a facut senzatie cu Rework-ul de la piesa "Freedom" si ceilalti Dj la fel,si invitatii Tara McDonald,Ferry Corsten au facut senzatie,mai putin Planet Funk,nu prea mi-a placut cum au cantat,Optick a fost putin mai moale,dar mi-a placut,foarte tare evenimentul,o atmosfera incredibila,a fost o experienta inedita ,sper ca anul viitor sa fie la fel,ba nu sa fie mult mai bun.Mai jos puteti viziona filmuletele,de la Liberty Parade
Vizionare placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu