14 februarie 2010

Parerea mea despre Valentine's Day


















Azi 14 februarie,ziua indragostitilor a culorii roz si asa mai departe,am vazut ca multi si-au dat cu parerea despre aceasta "sarbatoare" daca o putem numii asa.Si nicaieri nu e un loc mai bun sa-mi exprim parerea decat pe blog.Pai in primul rand,avand in vederea faptului ca este una dintre sarbatorile comerciale precum Halloween-ul si asa mai departe,Valentine's Day simbolizeaza ziua in care indragostitii sunt mai apropiati unul de altul dupa cate am aflat eu.Pentu unii aceasta zi e o maree prostie,pentru altii este ce-a mai frumoasa zi a lunii februarie.Ei bine eu sunt de parere ca este oarecum o prostie,pentru ca a fost mereu o sarbatoare a cadourilor scumpe si mai putin a sentimentelor fata de persoana iubita.Eu unul nu am pe nimeni,sunt singurel si nu pot spune ca e prea bine,trebuie sa marturisesc ca nu am cunoscut dragostea adevarata,dar simpatia da,chiar foarte mult:)),dragostea adevarata se poate intampla pe la 17 sau 18 ani,nu la pustii de 12,13 sau 14 ani,la varsta asta exista o legatura,o simpatie, ca sa-i spun asa intre adolescentii de varstele mentionate,pentru ca si eu am trecut prin asa ceva,si mie mi-a luat destul de mult timp sa inteleg chestia asta,pentru ca,totul e foarte bine tu te intelegi cu prietena pana la un momentdat cand ceva se blocheaza si iti dai seama ca nu mai merge nimic intre voi,aia e v-ati despartit,tu cauti pe altcineva,ea cauta pe altcineva si tot asa.Si am inteles faptul ca nu trebuie sa spui oricarei fete "te iubesc" daca tu nu simti ca ai incredere in ea, trebuie sa-i spui unei fete foarte speciale acest lucru o persoana care te intelege,este alaturi de tine.Cam asta este parerea mea despre Valentine's Day si dragostea in
adolescenta.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu