5 februarie 2010

Anya paraseste Hi-Q

Cand am vazut aceasta stire,mi-a parut foarte rau,am fost foarte dezamagit.Anya a fost invitata impreuna cu JayKo ieri la "Happy Hour ",din vorba in vorba a declarat ca ca v-a parasii trupa Hi-Q,nu am vazut acel moment.Dar Anya a mai fost invitata ieri si la "Neatza cu Razvan si Dani" si a spus ca totul e ok,ei bine,a negat totul.Se pare ca ea paraseste trupa din cauza unor neintelegeri cu Mihai Strutu,deoarece el i-a spus ceva destul de dur, a spus ca ori cu ea ori cu alta blonda,band-ul v-a avea mereu succes.Probabil a fost o scapare de furie..Ma rog,nu vreau sa-mi exprim parerea despre asta.Cat despre Mihai,Anya a spus ca nu a avut nici o problema cu el.Dar nu cred ca au fost foarte afectati cand au auzit despre ce e vorba,intradevar o sa le fie cam greu sa gaseasca pe altcineva.Anya o sa-si vada de treaba ei,v-a continua sa cante cu Jay-Ko.Uitati ce a declarat Florin pe blogul lui:
"Sunt consternat, am fost consternat cand am fost sunat in direct de ProTV.

Alaltaieri am avut repetitii cu band-ul si ieri seara am inregistrat voci cu Anya pentru un nou single Hi-Q. Am fost luat prin surprindere dar inteleg dorinta de a promova single-ul pe care Jay-Ko il are in topuri acum. Sunt un admirator al vocii Anyei din primul moment si melodia este una foarte frumoasa!

Si eu as fi atras atentia asupra acelei colaborari folosindu-ma de imaginea trupei care implineste 14 ani de existenta anul acesta.

Ce ma suprinde este lipsa de fair-play, suntem 7 oameni in trupa si meritam o discutie sincera cu totii. Mihai, colegul si prietenul meu de-o viata este plecat in Asia in vacanta. Voi discuta cu el cand se intoarce si vom hotari impreuna pozitia trupei.

Eu cred ca totul va fi bine atata timp cat suntem sinceri si sanatosi"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu