1 septembrie 2009

S-a terminat vara














S-a terminat vacanta pentru blogul meu si in acelasi timp s-a terminat si vara.Parca ieri am scris articolul "In sfarsit vacanta".Pentru mine a fost o vara foarte scurta,anul acesta mi s-a parut ce-a mai scurta vara din viata mea dar a fost foarte frumoasa.Am facut excursii prin tara si am participat la evenimente.Mai jos puteti vedea locurile in care am fost vara aceasta.
-Tabara@Mare.
-BestFest.
-La mare@Mangalia - Venus.
-Liberty Parade 2009 (Nu am sa uit niciodata seara aia,pur si simplu incredibil).
-La munte@Sinaia.
-Am fost o saptamana la Sibiu sa ma relaxez(mi-a placut foarte mult).
-Am participat ca spectator la un festival dedicat zilelor Argesului si Muscelului.
-Concert Hi-Q si alte trupe@Zilele orasului Mioveni.
Si cam atat.Anul acesta mi-am propus sa fac o excursie in Franta,Spania si Italia dar nu am reusit.Acum sunt destul de trist pentru ca am aflat ca vom incepe scoala(noi elevii) pe 24 Septembrie.Mi-e foarte dor de scoala,de colegi,chiar si de profesori.
Trebuie sa mentionez ca toamna este unul din cele 2 anotimpuri preferate ale mele(celalat anotimp preferat este vara).In urmatorul articol voi vorbii despre hitt-urile verii.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu