10 septembrie 2009

Inna - Amazing VIDEOCLIP
























Astazi a fost lansat pe site-ul Radio21.ro videoclipul piesei Amazing de la Inna.Amazing este noul single de la Inna lansat pe 7 August pe site-ul ei si pe Radio21.ro (tot atunci am scris si eu un articol despre noul single) si de curand a fost filmat si videoclipul.Scenele au fost surprinse pe malul oceanului Atlantic(mai precis in Portugalia) regizor fiind Tom Boxer.

Povestea este una simpla:Inna
face surf si este invinsa de valuri, insa un chipes salvamar se afla la locul potrivit si o salveaza de la inec.

Inna spune ca:Clipul a fost filmat intr-un orasel de langa Lisabona, iar regia este semnata de Tom Boxer. A fost pentru prima data cand am colaborat si ne-am înteles excelent. Au fost 2 zile pline, cu filmari si in timpul noptii. Am facut tot ce mi-a stat în putere pentru ca videoclipul sa iasa bine. A fost o bucurie sa filmez acest clip. Am calatorit intr-o zona superba si am cunoscut surferi adevarati. M-am indragostit de stilul lor crazy si dezinvolt si cu siguranta urmatoarea vacanta o voi petrece acolo.
Mai jos puteti viziona videoclipul piesei Amazing.
Vizionare placuta!

Inna - Amazing (Videoclip oficial)
Vezi mai multe video din Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu