13 septembrie 2009

Sondaj:Care este hitul verii 2009?


Saptamana trecuta in articolul "Hiturile verii 2009"am spus ca voi organiza un sondaj pe baza acestui articol.In sondajul de saptamana asta v-am intrebat pe voi,cititorii blogului meu care a fost melodia care care v-a placut cel mai mult vara asta.Eu am dat exemplu 8 hituri care s-au auzit foarte mult vara asta si care le-au placut ascultatorilor:Connect-R - Burning Love;Dj Andi ft. Stella - Freedom;David Deejay - So Bizzare;Bob Taylor ft Inna - Deja Vu;David Guetta ft Kelly Rowland - When love take's over;Neylini - Muleina(Dj Andi Remix);Crazy Win - Beautifull Lover;
DJ Robert Georgescu feat. Annamari Dancs - Live your Life.

Acestea sunt hiturile verii 2009,iar eu am vrut ca din aceste hit-uri sa alegeti doar unul,voi ati ales Dj Andi ft Stella - Freedom ca fiind hitul verii 2009. cu 14 voturi,dupa Freedom este Connect-R cu Burning love (11 voturi),Neylini - Muleina,tot o lucratura a lui Dj Andi(9 voturi),David Deejay - So Bizzare (4 voturi)Bob Taylor ft Inna - Deja Vu(3 voturi)P.S:Bob Taylor a anuntat ca in curand va lansa un nou single impreuna cu Inna.David Guetta ft Kelly Rowland - When love take's over(3 voturi),Crazy Win - Beautifull Lover(2 voturi),DJ Robert Georgescu feat. Annamari Dancs - Live your Life(1 vot).Mai jos puteti asculta Hitul verii 2009 Dj Andi ft Stella - Freedom varianta Dj Andi Rework,iar mai sus puteti vedea voturile voastre
Enjoy!

Dj Andi feat. Stella - Freedom (Dj Andi Rework for Liberty Parade 2009)
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu