2 septembrie 2009

Hiturile verii 2009 Partea a 2-a

Era sa uit,la categoria hit-urile verii mai intra si Connect-r cu Burning love.Piesa asta a fost lansata pe la inceputul lunii aprilie.Eu am ascultat prima data melodia in varianta Dj Andi Remix si am promovat-o si pe blog tot in aceeasi varianta,pana in luna mai cand a aparut varianta Quentin Remix mai bine zis varianta finala a piesei.Se pare ca a fost un hit de succes vara asta si a fost lider de clasament o saptamana in 20 Vibes's Chart@VibE FM.Eu zic ca a fost destul de difuzata vara asta.Prin luna iulie a aparut si videoclipul pe care il puteti viziona aici,iar in videoclip aparea si iubita lui.

Urmeaza sa vorbim despre hitt-ul lui David Deejay - So bizzare in colaborare cu Donny.Este al 3-lea sau al 4-lea hit de succes al lor(spun al 3-lea sau al 4-lea hit pentru ca a fost o dubla lansare:So bizzare@Radio 21 si I can feel@ViBE FM si nu stiu sigur care a fost lansata prima).Piesa a fost lansata la Radio 21 pe 30 Martie.Videoclipul a fost lansat in luna mai pe site-ul Radio21.ro.

Bob Taylor ft Inna - Deja Vu:Aoleuu!M-am plictisit de stilul asta Popcorn House pana peste cap si totusi a fost hit.La inceput mi-a placut dar dupa ce am ascultato de o mie si o suta de ori m-am cam enervat dar am fost putin socat atunci cand am aflat ca Bob Taylor este Fizz. Si nu am inteles mai nimic pentru ca la inceput era varianta Bob Taylor ft Alessia acum este Bob Taylor ft Inna si nici nu stiu de ce....

David Guetta ft Kelly Rowland - When love take's over:Single-ul asta chiar il putem numii hit.Un vocal mix de exceptie,s-a auzit toata vara,peste tot iar in momentul actual se afla pe locul 9 in 20 Vibe's chart.
Asta a fost tot.Cred ca o sa organizez un sondaj pe tema asta.
Enjoy


05.Connect-R - Burning Love (Quentin Remix)
Asculta mai multe audio Muzica

David Deejay - So Bizzare
Asculta mai multe audio Muzica

Bob Taylor feat Inna - Deja vu remake www.Muzica.ws
Asculta mai multe audio Muzica

David Guetta - When Love Takes Over
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu