23 ianuarie 2010

Despre bloguri...


In acest articol voi vorbii despre cele mai mari bloguri/site-uri de muzica din Romania,blogurile pe care le urmaresc eu,sursele mele de informatii.In primul rand vreau sa vorbesc despre site-ul Radio21.ro care este una dintre sursele mele principale de informatii,acolo vad tot ce a aparut nou in materie de muzica,si daca merita promovat il pun pe blog,acolo vad ce lansari au mai avut loc,noi videoclipuri si asa mai departe.O alta sursa mai este si Monden.Info,cel mai bun blog de muzica din Romania,de fiecare cand intru pe Monden.info ma surprinde cu cate o informatie,cu cate o noutate,poze de la filmarile videoclipurilor,interviuri,filme noi etc.. Inca un blog pe care il urmaresc este DivercityCafe,un blog foarte bine realizat,plin cu noutati,ceea ce imi place la acest blog este faptul ca ofera mai multe informatii.Urmaresc si blogul Rimel.ro,un blog cu barfe,stiu,m-am gandit sa scriu si despre asazisele "barfe" dar mi-am dat seama ca nu este stilul meu,vreau sa ajung sus cu o imagine destul de buna,nu cu barfe,da intradevar imi plac barfele,imi place sa aflu ce a mai facut artistul/vedeta "X",dar am zis ca nu o sa scriu despre ele,unele nefiind adevarate.Ce nu imi place la acest blog este ironia cu care se trateaza subiectele.Inca un site interesant mai e si Bestmusic.ro,acolo aflu ce evenimente vor avea loc anul acesta.Mai urmaresc din cand in cand blogul lui Mircea Badea,Mihai Bendeac si Serban Huidu,intradevar niste bloguri interesante,vorbesc despre aspectul natural al acestei tari,al acestei lumi.Pentru amuzament vizitez Pitzipoanca.org/Cocalari.com,nu-mi vine sa cred cat de....ma rog nu comentez.Acestea sunt cam toate blogurile sau aproximativ toate blogurile/site-urile pe care le urmaresc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu