1 ianuarie 2010

O melodie buna:Lady Gaga - Bad Romance (Chew Fu H1N1 Club Remix)


Aseara,in noaptea de revelion,dupa topul 100 cu cele mai tari piese difuzate la Vibe FM din anul 2009 am ramas tot cu volumul la maxim pe Vibe Fm pana la ora 22:00,si am ascultat un Dj set realizat de Dj Optick,in acel Dj set,se afla o melodie buna,interesanta,de club,este vorba despre single-ul"Bad Romance" de la Lady Gaga,varianta Chew Fu H1N1 Club Remix,mi-a placut mult,si m-am gandit sa vi-o prezint si voua,trebuie sa recunosc ca nu prea mi-a placut acest single,varianta originala ma refer,varianta Chew Fu H1N1 Club Remix,mi s-a parut mult mai buna,mult mai energica,apreciez munca lui Lady Gaga,si este remarcabil faptul ca a ajuns in topul celebritatilor doar intr-un an,ea lansandu-se anul trecut cu single-ul,mai bine zis hitul "Just Dance".Mai jos puteti asculta single-ul Bad Romance de la Lady Gaga varianta Chew Fu H1N1 Club Remix
Auditie placuta!


Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu