15 ianuarie 2010

O melodie buna:Kings of Leon - Use Somebody


Azi va prezint o melodie buna,relaxanta,numai buna pentru o zi frumoasa de vineri.Este vorba despre hit-ul "Use Somebody" de la Kings of Leon,o formatie de rock din Tenesse,alcatuita din trei frati si varul lor,stilul trupei imbina stiluri ca garage rock,hard rock si alternative.Din punct de vedere al topurilor ei au avut mare succes in Europa.Melodia aceasta mi-a fost propusa de catre o foarte buna prietena de-a mea si o cititoare fidela a blogului,ea mereu mi-a recomandat numai melodii bune.De asemenea,puteti si voi sa trimiteti o propunere intr-un comentariu la acest articol cu o melodie buna,eu o voi analiza,si o voi posta pe blog.Din punctul meu de vedere este o melodie foarte buna,cu toate ca e destul de veche,dar se incadreaza in categoria "old but good",sper ca o sa va placa.Mai jos puteti asculta melodia de la Kings of Leon - Use Somebody
Auditie placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu