14 ianuarie 2010

O melodie buna:Christian Green - La Playa (Hy2RoGeN & Fr3ckY Remix)


Azi dimineata,inainte sa plec la scoala,am ascultat o melodie super,este vorba despre "La Playa" de la Christian Green varianta Hy2RoGeN & FreckY Remix).Mi-a fost dor de "La Playa",mai ales ca era piesa mea preferata acum o jumatate de an,asa ca am dat un search pe Youtube,am ascultat-o,dar avea un sound mai familiar,nu mi s-a mai parut la fel de buna,asa ca am ascultat remix-ul de la Hy2rogen & Fr3cky,care mi-a placut foarte mult.Christian Green a debutat in anul 2009 ca producator,prima sa productie fiind"La Playa",un single foarte reusit,cu elemente lation si niste beat-uri grozave,v-am prezentat-o pe blog in luna aprilie,dupa "la Playa" Green,a lansat o noua productie "Reflections" in colaborare cu Dee,care sa fiu sincer nu prea mi-a placut.De curand a luat titlul de cel mai sexy Dj roman din anul 2009,conform Vibe FM,ce parere au fetele ? :>.De asemenea puteti vota pe Nights.ro,cel mai bun proiect dance al anului 2009 Hy2RoGeN & Fr3ckY.Mai jos puteti asculta Christian Green - La Playa (Hy2rogen & Frecky Remix)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu