10 ianuarie 2010

O melodie buna:Taio Cruz - Break Your Heart (Casette Club Mix)


Azi,o dupamiaza plictisitoare de duminica,stau si ma uit la tv,si dau intamplator pe Mtv,acolo am ascultat o melodie care suna chiar bine,este vorba despre single-ul lui Taio Cruz,"Break Your Heart"si m-am gandit sa vi-l prezint.Eu unul nu am auzit prea multe despre acest artist Taio Cruz,probabil am citit ceva pe undeva de el,dar trebuie sa recunosc ca single-ul lui este foarte reusit,de mentionat este faptul ca melodia se difuzeaza si la Vibe Fm sub forma Casette Club Mix,dar din pacate nu a fost adaugat in Playlist,dar in schimb puteti sa-l ascultati in emisiunea de seara Request 629,unde Dj Andi&Liviu Hodor revin maine dupa "vacanta lor de la mare".De asemenea single-ul are si un videoclip,lansat in urma cu cateva luni.Mai jos puteti asculta single-ul de la Taio Cruz - Break Your Heart,varianta originala si varianta "Casette Club Mix"
Auditie placuta!

Taio Cruz - Break Your Heart
Asculta mai multe audio Muzica

Taio Cruz - Break Your Heart (Casette Club Mix)
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu