27 ianuarie 2010

Ipad by Apple














Azi a avut loc un eveniment foarte important organizat de cei de la Apple,azi s-a lansat "Ipad".Ce este Ipod ? este un fel de computer,mai bine zic o combinatie intre laptop si iPhone,probabil una dintre cele mai revolutionare inventii.Eu am urmarit intrega prezentare pe Twitter,am aflat ce e nou sau diferit la acest gadget,am aflat pretul,care este destul de acceptabil,Ipad de 16 Gb - 499$;Ipad de 32Gb -599$ si Ipad de 64 Gb - 699 $,preturile sunt valabile cu conectivitate Wi-Fi iar Wi-Fi +3G - 16 Gb - 629$;32 Gb - 729$;iar de 64 Gb - 829$,presupun ca atunci cand va ajunge in Romania pretul va fi mult mai mare,cred ca va depasii 2000 RON,probabil va agunge pe la 3000,ce nu stiu este cand v-a fi bagat pe piata.Pe noul Ipad puteti explora foarte usor pe internet,puteti asculta muzica,viziona filme la inalta calitate.De asemenea noul Ipad a venit cu nou aplicatii,precum iBook,biblioteca virtuala si iWork.In momentul actual,singurul produs de la Apple este un Ipod Touch de 8 Gb si sunt multumit de el,pot scrie pe blog,pot face diferite actiuni,si m-am gandit sa achizitionez si un Ipad.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu