1 ianuarie 2010

Melodii noi de la Inna ft. Play& Win,Edward Maya & Vika Jigulina si Connect-R


Nici nu am intrat bine in 2010 si artistii au inceput sa anunte lansarea unor noi single-uri,probabil viitoarele hituri ale anului 2010,ieri a aparut pe contul oficial de Youtube al lui Chris Mayer,un teaser pentru viitorul single al lui Connect-R,Murderer se va numii single-ul,are aceleasi elemente ca "Burning Love",suna foarte bine,si cred ca va fii un hit cu siguranta,acest single il va lansa la sfarsitul lunii Ianuarie,tot ieri a aparut pe blogul oficial al Innei un mic "teaser" daca il pot numii asa,la o melodie noua in colaborare cu baietii de la Play&Win,stiu ca sunteti toti satuli pana-n gat de Inna dar poate vine cu ceva nou,ceva mai interesant in aceasta piesa,ramane de vazut,"10 Minutes" se numeste single-ul,si beneficiaza si de un cover.Dupa ce m-am documentat de aceste noi single-uri m-am uitat pe site-ul oficial al lui Edward Maya,si am vazut ca si el va lansa un single nou in curand,desigur in colaborare cu dj-ita de la Vibe Fm Vika Jigulina,sper ca va suna mai bine decat "This is My Life",si cred ca va fii o continuare a single-ului "Stereo Love",single-ul care il va lansa in curand se va numii,"Mono In Love",Mono - Stereo,v-ati prins.Din punctul meu de vedere cel mai asteptat single va fii al lui Edward Maya,dupa ce a innebunit lumea cu "Stereo Love",cred ca "Mono In Love"va fii si mai tare.
Mai jos puteti asculta teaser-ul al noului single al lui Connect-R - Murderer,deoarece doar el a aparut cu un teaser.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu