24 ianuarie 2010

Ricky L feat. M CK - Born Again (Balearic Soul Party Mix)


Presupun ca multi ati ascultat melodia Born Again de la Ricky L ft. M CK iar azi mi-am propus sa vi-o prezint.In primul rand "Born Againd" a fost lansata in vara anului 2006 la Tommy Boy Records,am auzit ca era mare hit pe vremea aceea la Radio DEEA actualul Vibe FM,in varianta "Pastaboys Remix".Timpul a trecut,pana in 2009,pe la sfarsitul lunii noiembrie cand melodia a fost relansata la "Purple Music sub forma "Balearic Soul Party Mix",iar prin luna Decembria a inceput sa fie difuzata si la Vibe FM,in emisiunea de seara Request 629,iar in prima editie 20 Vibe's Chart din 2010 a intrat direct pe locul 6,o saptamana mai tarziu a ajuns pe primul loc.Acum este a 2-a saptamana in care este #1 la Vibe FM.Din punctul meu de vedere este o piesa foarte buna,imi place foarte mult,isi merita pozitia din top.Trebuie sa va reamintesc ca aceasta melodie am folosit-o in Dj setul meu de saptamana trecuta.Mai jos puteti asculta single-ul Born Again (Balearic Soul Party Mix)


Ricky L feat. M CK - Born Again (Balearic Soul Party Mix)
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu