10 ianuarie 2010

Sondaj:Cum vi s-a parut clasamentul 100 Vibe's din 2009















Va era dor de sonajele mele?ei bine si mie imi era dor sa aflu parerea voastra,asa ca la inceput de an,incepem cu o noua serie de sondaje interesante.In sondajul din saptamana asta,v-am cerut parerea despre clasamentul 100 Vibe's din 2009,aici ma refeream la opinia ascultatorilor postului de radio Vibe Fm,si fanii muzicii electronice.Am vazut niste comentarii pe site-ul Vibe Fm in care niste viberi spuneau ca sunt dezamagiti de acest top,sincer nici mie nu prea mi-a placut,mai ales cand au ajuns sa difuzeze primele 10 locuri din top,de exemplu mie nu mi s-a parut ca "Ecouter" de la Carmen Rizzo sa merite locul 10 sau "Solida de Sol" de la TDK,sa merite locul 8,din punctul meu de vedere au fost unele dintre cele mai slabe productii de anul trecut aceste 2 piese,in schimb gasim pe locurile 18,17,16,15,unele dintre cele mai bune productii ale anului 2009,inca un lucru care nu prea mi-a placut a fost faptul ca pe locul 14 s-a clasat Play & Win cu Slow Motion, iar in top 100 din 2008 se aflau pe 23,intradevar a fost un mare hit anul trecut,dar anul acesta nu cred ca a meritat acest loc.Despre primele 3 locuri,nu am ce comenta,ma asteptam sa fie David Deejay pe primul loc.In acest sondaj au votat 21% pentru"foarte bun",43% pentru "Bun",2% pentru "aiurea" si 26% pentru "groaznic",sper sa nu se inteleaga gresit,mi-a placut clasamentul,a fost bine realizat,dar se putea si mai bine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu