3 ianuarie 2010

O melodie buna :Lee Cabrera vs. Thomas Gold feat. Tara McDonald - Shake It (Move A Little Closer) (Tiko's Groove Mix)


Inceput de an,nu prea gasesti despre ce sa scrii,dar nu va faceti griji,in fiecare zi,sau ma rog aproape in fiecare zi o sa va prezint cate o melodie buna,sau 2.Azi o sa va prezint un cover excelent realizat de Thomas Gold in colaborare cu Tara McDonald,la piesas Shake it de la Lee Cabrera.Presupun ca stiti melodie originala de la Lee Cabrera - Shake it,care s-a lansat in anul 2003,am auzit ca a fost hit pe atunci.Eu am auzit prima data aceasta melodie,varianta Nick Kamarera Remix,la Vibe Fm pe la inceputul anului 2009,si sincer nu prea mi-a placut,dar varianta Thomas Gold feat. Tara Mcdonald suna mult mai bine,aceasta varianta s-a lansat pe la mijlocul lunii august din anul 2009 la casa de discuri Cr2 Records.Varianta Thomas Gold,beneficiaza de vreo 6 remixuri:Tiko's Groove Remix,Terrace Vocal Mix,Thomas Gold Dub Mix,Dj Pasquale Remix,Tiko's Groove Dub,aceasta varianta de la Thomas Gold,am ascultat-o in grupul Vibe Fm de pe Trilulilu,mi-a placut foarte mult,are un sound energic,si beneficiaza de un vocal excelent de la Tara McDonald,iar saptamana trecuta am facut un minimix,ce cuprinde aceasta piesa.Mai jos puteti asculta mix-ul realizat de mine si piesa de la Thomas Gold in colaborare cu Tara Mcdonald -Shake it varianta Tiko's Groove Mix.
Enjoy!

Lee Cabrera vs. Thomas Gold feat. Tara McDonald - Shake It (Move A Little Closer) (Tiko's Groove Vocal Remix)
Asculta mai multe audio Muzica

Dj Coss - Party Mix
Asculta mai multe audio Muzica

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu