1 septembrie 2010

Hiturile verii 2010 - Partea a doua -

Ok,am inceput sa scriu si al 2-lea articol despre hiturile acestei veri.In urmatoarele articole o sa va povestesc cum a fost vara aceasta pentru mine,ce preferinte muzicale am avut si care au fost hiturile pentru mine.

Incepem cu hitul lui Connect-R si Chris Mayer,"Still",mie nu mi-a placut dar a prins la public.Single-ul a fost lansat la inceputul lunii martie,vi l-am prezentat si eu atunci,de asemenea beneficiaza si de un videoclip,un videoclip destul de reusit.

Asculta mai multe audio Muzica
Un alt hit de succes,a fost de la Radio Killer cu "Be Free",la inceput nu mi-a placut mai ales acea voce enervanta :)),dar dupa mai multe ascultari mi-am dat seama ca imi place chiar foarte mult.Dar si mai mult imi place videoclipul,grafica videoclipului,ideea,efectele sincer dupa mine este cel mai bun videoclip romanesc aparut anul acesta.

Asculta mai multe audio Muzica
Don't say it's over,alt hit marca HaHaHa Production de la Alex,vara asta mi-am propus sa invat acel dans pe care il executa Alex la evenimente si tot felul,sa zicem ca am invatat doar o parte din el :)).

Asculta mai multe audio Muzica
Urmeaza sa vorbesc despre un hit care chiar mi-a placut si anume "Pearls Of Summer" de la Bentu de Soli,un proiect realizat de Laurentiu Duta (ex. 3SE).Imi place acel sound de chitara la acest single sau ceva de genul,oricum este o piesa mai distincta fata de cele difuzate in momentul actual.Mai multe detalii gasiti aici.

Asculta mai multe audio Muzica
Lovely Smile de la Residence Deejay's,a fost hit dar nu prea,ma asteptam sa fie mai bine promovat.Piesa e la radio de prin luna mai,cel putin se afla in clasamentul posturilor de radio.Imi plac versurile de la aceasta piesa,videoclipul imi place mai putin.

Asculta mai multe audio Muzica
Era sa uit unul dintre cele mai tari hituri din vara aceasta si anume "We No speak Americano" de la Yolanda Be Cool si Dcup

Asculta mai multe audio Muzica
Si mai avem multe alte hituri,mai jos aveti o lista cu restul hiturilor.
Park PlaceI have the world
InnaSun is up
NagualeGet up
Andreea BanicaLove in Brasil
MorrisAngel eyes
David Deejay feat. DonyTemptation
Ryan feat. RaduRush love
Mario BischinNo Goodbye
HeavenSexy Girl
DeepcentralMusic makes me free
Smiley ft. Cheloo – Plec pe Marte

Asteptam hiturile toamnei !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu