6 septembrie 2010

Super melodie:Claudia Cazacu - Translucent (Paul Vernon Remix)


Zilele trecute,in timp ce ascultam podcastul oficial al emisiunii A State of Trance am dat de o melodie super tare,care mi-a placut foarte mult.Este vorba despre "Translucent" de la Claudia Cazacu varianta Paul Vernon remix.Nascuta in Romania, stabilita in Londra, de mai bine de 10 ani, Claudia Cazacu, nu este straina de scena muzicii dance, mai ales pe segmentul trance. La inceput a fost un fan al stilului hard house si un mare consumator al noptilor de club! Trecerea spre DJ-ing s-a produs ca un firesc al evolutiei sale; pasiunea pentru muzica electronica fiind uriasa.In momentul actual este renumita in Anglia si mixeaza in cele mai tari cluburi,in Romania,mai putin.Si e trist sa vezi cum un om talentat face muzica de calitate maxima si foarte apreciata in alte parti ale lumii,iar aici lumea nici macar nu au auzit de el.Din cate am aflat Claudia Cazacu este nominalizata in clasamentul "top 100 Dj Mag" o sa va spun si eu mai tarziu cu cine am votat anul acesta,si nu uitati ca mai puteti vota pana pe 23 septembrie.
Biografie:VibeFM.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu