20 septembrie 2010

Let's Do It Romania


Mai peste tot se vorbeste de acest proiect "Let's Do It Romania" ,am aflat si eu de el acum ceva timp,si sincer mi se pare un proiect interesant.Tot acest eveniment va avea loc pe data de 25 septembrie 2010 mai in toate zonele tarii conform site-ului oficial letsdoitromania.ro proiectul presupune curaţarea deşeurilor DIN AREALELE NATURALE (păduri, câmpii etc.), nu în oraşe.

Ce nu prea imi place,faptul ca nu poti participa daca nu ai peste 18 ani,sau poti participa dar cu acordul parintilor,si trebuie sa semnezi o gramada mare de hartoage.Din pacate nu cred ca va participa prea multa lume,din cate vad pe site sunt inscrisi 28347 de voluntari in toata tara.Eu cred ca peste un sfert nu vor participa.Mi se pare o prostie,daca vruiau mai multa lume trebuiau sa invite pe toata lumea,in special pe cei mai mici deoarece au curiozitatea de a participa ca voluntar intr-un proiect.Sustin proiectul indiferent de regulile lor,poate schimbam ceva pentru o zi.Nu uitati ca mai sunt 5 zile pana va puteti inscrie asa ca intrati repede pe site,aflati cat mai multe detalii etc.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu