20 septembrie 2010

New Project: Dance Mix - Cosession - by Dj Coss


De curand mi-a venit o idee super,si anume,vreau sa imi fac o emisiune in care eu sa mixez timp de doua ore.Pana caut eu un post de radio,care vrea sa imi sustina proiectul,as vrea sa imi desfasor emisiunea pe blog.Asa ca in fiecare sambata va invit sa ascultati emisiunea mea ce cuprinde un set de aproximativ 2 ore,voi mixa diferite genuri de muzica,de exemplu in prima parte voi pune ceva comercial sau ceva trance iar dupa,in a 2-a parte,ceva mai underground,asa ca ascultati "Dance Mix - Cosession -" aici pe Cos95,o sa pun linkuri de download,o sa incarc setul pe platforma Soundcloud,si sper ca va iesi ceva frumos.Emisiunea va avea premiera sambata aceasta,deci in jurul orei 6 puteti descarca setul aici.Sper sa va placa!
Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu