23 septembrie 2010

Single nou:Keo - Liber


Dupa o pauza de cateva luni,Keo revine cu un nou single,dupa hitul "Give Me Your Love" care se pare ca a fost hit,un hit mai de nivel mediu,single-ul a fost o colaborare cu Ralflo,un producator talentat din Franta.Noul single lansat de Keo chiar azi,se numeste "Liber",dupa cum observati si din titlu se vede ca este o piesa in limba romana,ceea ce mai rar auzi in ziua de azi.Am ascultat si eu de cateva ori single-ul,pot spune ca e un single ok,dar nu stiu daca va fi hit.In schimb imi place acel sound mai nou,mai neobisnuit,cum declara si el:

Piesa LIBER este un adevarat OZN in interiorul caruia am combinat tot ce mi-a trecut prin cap si prin inima in momentul in care am compus-o. As vrea ca mesajul sa fie ca o oaza intr-o lume devenita mult prea materialista. Sper ca multa lume se se regaseasca in mesajul piesei si sa reuseasca sa evadeze din problemele cotidiene ascultand-o. “

Noul single a fost compus si produs de KEO impreuna cu prietenii sai Flaviu Cicirean, Raflo si Bogdan Muresan, chitarile fiind inregistrate de un alt bun prieten al artistului, Cornel Ilie de la Vunk."

Imi place foarte mult mesajul,Voi ce parere aveti?

Enjoy!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu