13 septembrie 2010

Prima zi de liceu

Azi a fost prima mea zi la liceu,dupa cum v-am spus acum ceva timp invat in Caragiale,liceul de fite din Bucuresti cum i se mai zice.A fost o zi destul de ok,ciudata dar ok,mi-am cunoscut noii colegi,maine ma astept sa socializam mai mult.Ma bucur ca sunt de treaba,si din cate am vazut azi sunt mai toate tipurile de oameni,de la pitzi cu fite pana la oameni normali,cu care poti avea o discutie.

Ce pot sa zic,astept sa vad cum evolueaza lucrurile,sa cunosc mai multa lume,sa imi cunosc profesorii si dupa cred ca o sa fiu in stare sa-mi dau cu parerea.Azi in drum spre casa,am trecut pe langa fosta mea scoala si m-a apucat o mare nostalgie,pur si simplu aveam impresia ca lipsesc,sau nu merg la ore.Mi-e foarte dor de colegii mei din generala,de profesori si mereu imi va fi dor,de pauzele petrecute pe afara cu prietenii,de atmosfera de la ore :))

Din pacate nimic nu va mai fi la fel,dar viata merge inainte.Sunt multumit de faptul ca o sa invat dimineata,o sa invat la fel de bine cum am invatat si in generala,totusi e bine ca nu pierd toata ziua,astfel voi avea mai mult timp sa scriu pe blog.Pe parcursul lunii o sa va mai povestesc cum e viata de Caragialist :)).

1 comentarii:

Secret life spunea...

Si la mine e tot prima zi de liceu ...si ma simt ciudat ,parca lipseste ceva .Dar ..cum ai zis si tu "viata merge inainte".
Iti urez succes,si sa ai parte de cat mai multe persoane normale:D

Trimiteți un comentariu