2 septembrie 2010

Vara 2010 - opinie personala-

2 septembrie,deja toamna a inceput oficial,s-au dus petrecerile incendiare,serile petrecute tarziu pe afara,mai pe scurt s-a dus vara.Eu unul am avut o vara mai linistita,plina de odihna,de plimbari filme si muzica,vorba melodiei lu' Cheloo "am reusit,m-am relaxat in ultimul hal" cred ca astea sunt versurile care mi s-au potrivit mie vara aceasta.Va spuneam ca am vazut multe filme,foarte multe filme,cred ca asta a fost vara filmelor,o sa va prezint si zilele urmatoare pe blog niste filme chiar foarte bune pe care le-am vizionat vara aceasta.Cat despre distractie,hmm,cel mai mult m-am distrat la Liberty Parade,cred ca nu mai are rost sa zic cum a fost,cu toate ca a fost plin de cocalari a fost distractie maxima,am avut eu ceva probleme pe acolo dar m-am descurcat.Vara aceasta m-am indragostit de muzica trance,pana acum cateva luni imi placeau doar cateva melodii,acum imi plac complilatii intregi:)).Am mixat,am invatat sa mixez pe ableton si pe traktor.Mi-am achizitionat si o clapa midi,ma apuc sa remixez si sa produc,de curand am facut rost si de soft-ul fruity loops.
Cam asta a fost vara mea...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu