4 iunie 2010

Am doar 15 ani...

Scriu acest articol la ora 10:30,asta inseamna ca acum 5 minute am implinit frumoasa varsta de 15 ani.Cum ma simt la 15 ani ? mai batran asta este sigur :))),glumeam,ma simt foarte bine,sunt un om implinit,am tot ce imi trebuie.Aseara mi-am sarbatorit ziua impreuna cu colegii mei pe la ora 00:00 fiind banchetul de sfarsit de an.Si ca tot am adus vorba de banchet,ieri a fost ce-a mai frumoasa seara din viata mea,sincer nu o sa uit toata viata acest moment.Desigur mi-au dat putin lacrimile stiind ca ma despart de prietenii/colegii mei,unii pe care ii cunosc de la gradinita,am copilarit impreuna,am fost fericiti impreuna,suparati,am avut reusite dar si esecuri.Ce pot sa spun,imi sunt ca fratii,dar cum spunea si profesorul meu de mate,asta este o etapa a vietii.Adica nu se sfarseste lumea,noi o sa ne mai intalnim o sa pastram legatura.La varsta de 15 ani,am planuri mari,pe care o sa vi le dezvalui pe parcursul lunii,si cu siguranta o sa va placa.Stau acum si citesc articolul de anul trecut pe care l-am scris de ziua mea,si acum imi vine sa rad de greselile pe care le faceam.Acum imi dau seama cat de repede trece timpul si am invatat ca trebuie sa pretuim fiecare clipa pe care o avem.Multumesc pentru urari !

Asculta mai multe audio Muzica

1 comentarii:

Gambit 19 spunea...

Ba LA MULTI ANI, sa fii fericit sa ti se indeplineasca toate dorintele si sa ne vedem peste ani insurati cu copii si multi bani tine minte un cuvant: Mihnea !!!

Trimiteți un comentariu