16 iunie 2010

Videoclip:Dj Sava ft. Raluka - I Like (The Trumpet )


Azi a aparut pe net videoclipul piesei "I Like (The Trumpet)" de la Dj Sava si Raluka.In momentul actual cea mai difuzata piesa din Romania,se difuzeaza la greu atat in cluburi cat si la radio.Premiera videoclipului a avut loc azi in jurul orei 16:00 sau ceva de genul,pe site-ul Libertatea.ro si pe site-ul lui Dj Sava.L-am urmarit cu atentie si chiar imi place,este un videoclip pe masura piesei,adica destul de reusit,ce nu-mi place e ca nu prea are legatura cu melodia,cu trompetele si toate cele,cred ca mai bine s-ar fi potrivit videoclipul de la "Destination" - Calabria.Din cate am auzit,videoclipul se afla in regia lui Dragos Buliga,care a facut o treaba buna,sincer am vazut multe videoclipuri realizate de el,si sunt destul de reusite,este un regizor de clipuri foarte creativ.Locatia in care s-a filmat,a fost in Romania,stati linistiti cu toate ca din videoclip iti imaginezi ca a fost filmat in vreo baza militara secreta din SUA.Ei bine videoclipul s-a filmat la Salina din Turda si il puteti observa si pe Connect-R in clip.Oricum,este un hit la ora actuala in Romania si asta e tot ce conteaza,am citit un interviu de curand in care Dj Sava anunta lansarea unui nou single.Mai jos puteti viziona videoclipul piesei "I Like(The Trumpet) de la DJ Sava si Raluka
Vizionare placuta!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu