23 iunie 2010

Plec la mare


Maine plec la mare,da la noi in Romania,si da pe vremea asta.Sper sa se imbunatateasca vremea pana vin eu si sper sa nu stau toata ziua in hotel,cred merit si eu o mica vacanta :)).O sa merg in Neptun,merg de vreo doi ani in acea zona si mi se pare mult mai ok decat in statiunea "Mamaia",care am auzit ca a devenit un fel de "plaja gunoaielor ".

In fine,saptamana asta am auzit ca vor fi multe lansari pe piata muzicala din Romania,iar ce-a mai discutata lansare este a noului single semnat Dj Andi feat. Stella - Happiness,o sa gasiti mai multe detalii maine.Eu o sa fiu plecat,dar v-am pregatit multe articole ca sa aveti ce citi si asculta saptamana aceasta.O sa incep sa va fac o mica introducere,dimineata veti asculta un colaj realizat de mine cu cele mai tari hituri de la radio,pe la mijlocul zilei veti citi un articol sau veti asculta o melodie buna iar in fiecare seara puteti asculta un mix format din 3 melodii realizat de mine.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu